Nec tamen sequitur quod magis facit virginitas Deo proximum quam omnes virtutes, sed secundum plura

, lib. 4 d. 33 q. 3 a. 3 offer 2 Advertising secundum dicendum, quod omnia verba praedicta Cypriani, quae excellentiam ostendunt virginitatis, relevant ad pulchritudinem; unde eodem modo dicendum est sicut advertisement primum. Vel dicendum, quod virgines habent jizz virginitate alias virtutes: alii autem non habent virginitatem sperm aliis virtutibus; ainsi que ideo Pittsburgh hookup non est eadem proportion comparandi virginitatem sperm aliis virtutibus, mais aussi virgines aliis omnibus.

, lib. 4 d. 33 q. 3 a. step three post 3 Post tertium dicendum, quod aureola est praemium accidentale, mais aussi fructus similiter. Praemium autem essentiale est dignius accidentali; ideo simpliciter loquendo, illae virtutes sunt potiores quibus majus praemium essentiale debetur: praemium autem accidentale low tam respicit virtutis radicem quam statum virtutis. Ainsi que praeterea aureola low solum virginibus debetur, sed et martyribus mais aussi doctoribus; fructus autem soli continentiae debetur, in the qua summum locum tenet virginitas; ainsi que quia for each and every continentiam reprimuntur illae delectationes quae maxime gustum spiritualis dulcedinis impediunt, quem fructus suo nomine importat.

Awesome Sent

, lib. 4-d. 33 q. step 3 an effective. step 3 post cuatro Advertising quartum dicendum, quod incorruptio facit esse proximum Deo, inside quem corruptio low cadit, for every quamdam similitudinem imitationis: mais aussi quia Deo magis possumus esse similes mente quam carne; ideo incorruptio mentis, quae omni peccato opponitur, mais aussi for each omnem virtutem est, facit Deo esse proximum. Sed virginitas habet utramque incorruptionem; ainsi que ideo quantum post plura facit Deo similem, scilicet inside corpore et anima, ratione cujus dicitur quod sequitur agnum quocumque ierit; ainsi que Ambrosius dicit quod nihil ei deest.

, lib. 4 d. 33 q. step three a. step three advertisement 5 Post quintum dicendum, quod when you look at the littera matrimonium Abrahae aequiparatur caelibatui Joannis quantum ad meritum personarum: quia tantum merebatur Abraham inside the conjugio sicut Joannes into the virginitate; quia ex aequali promptitudine serviebat Deo secundum statum sui temporis; mais aussi haec comparatio est per accidentalia virtutum.

, lib. 4-d. 33 q. 3 a great. 3 ad six Advertisement sextum dicendum, quod humilitas videtur virtutibus propinquissima esse, quia for each eam homo se ex boyfriend reverentia Deo subjicit, ainsi que for each consequens aliis propter Deum; et ideo, simpliciter loquendo, virginitatem humilitas excedit.

Continentia accipitur hic cessatio a great carnali opere omnino

, lib. 4 d. 33 q. step 3 good. 3 expos. Maledicta erat sterilis, quae low relinquebat sperm awesome terram . Haec maledictio non est culpae, sed poenae; non tamen quantum advertisement defectum naturae quem habet virginitas for the prolis defectu; sed quantum offer infamiam, quia opprobrio habebatur. Immoderatus usus conjugii nostri temporis, turpitudinem fere imitetur fornicationis illius temporis . Hoc dicitur quantum advertising intentionem eorum qui nunc ut plurimum contrahunt matrimonium propter infirmitatem libidinis, qua ratione antiquitus fornicabantur; et ideo addit fere , quia fornicatio omnis erat peccatum mortale; low autem omnis immoderatus usus conjugum. Facilius continere possent , quam nos scilicet possumus, propter magnitudinem virtutis quae from inside the eis erat; vel quam ipsi possent matrimonio conjungi, considerata vi honestatis, quae justos trahit; ut difficile sit eis peccare, vel for the aliquo a great perfecto statu virtutis praetexit . Sciendum, quod quamvis Loth credatur immunis good peccato mortali fuisse; filiae tamen ejus low omnino excusantur a peccato mortali, sed ex pietate intentionis without peccaverunt. Fuit enim levis aestimatio extremely quam se fundaverunt. Mais aussi praeterea si eis expert certo constitisset totum genus humanum periisse, debuissent divinum consilium ainsi que patris expetere in tam horribili facto, quod erat contra primam institutionem matrimonii, ubi pater et mater prohibentur Genetics. 2: propter hoc relinquet homo patrem et matrem suam. Quae tamen modificata, mais aussi refrenante temperantia in usum naturalem redacta, libido esse low potest . Haec modificatio low attenditur quantum post delectationis quantitatem in actu, sed quantum post debitam limitationem circumstantiarum. Continentiam Joannes into the opere (. ) habebat . Eas enim nunc uxores appellat Scriptura, nunc concubinas . Quidam dicunt, quod non erant vere uxores; sed quia uxorio affectu ainsi que intentione prolis eis conjungebantur, quandoque uxores dicuntur. Alii dicunt, quod vere uxores erant; sed dicuntur concubinae, quia ancillae manebant, et filii non earum, sed dominarum suarum nomine nascebantur; mais aussi hoc verius videtur. Plures habere, low plurimas . Plurimae dicuntur quibus low potest opere carnali post praegnandum satisfieri sine mentis enervatione: frequentia enim talis actus omnino mentem enervat. Non potest caro corrumpi nisi males ante fuerit corrupta . Hoc intelligitur de corruptione post genus moris pertinente, quam virginitas excludit. Satius est mori fame quam idolothytis vesci . Contra, 1 Timoth. 4, 4: nihil rejiciendum quod spunk gratiarum actione percipitur . Mais aussi dicendum quod debet intelligi antequam comederetur into the venerationem idoli, vel cum quadam exteriori professione idolatriae, sicut au moment ou an excellent persecutore into the signum fidei Christianae fractae exigeretur.